L’Ajuntament de Miravet obre dos processos d’estabilització d’ocupació temporal amb les següents característiques:
Personal funcionari de carrera – Plaça auxiliar administratiu/a
-
Presentació de la sol·licitud: 20 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOE.
-
Sistema de concurs: Torn lliure
-
Escala, Subescala, Classe: Administració general, auxiliar
-
Tipus de personal: Personal funcionari de carrera
-
Grup i subgrup: Grup C, subgrup C2
-
Matèries: Auxiliar administratiu/a (funcions específiques a la base 1 de la convocatòria)
-
Presentació de sol·licituds: En paper al registre d’entrada de l’Ajuntament amb la instància que us podeu descarregar clicant AQUÍo per instància genèrica electrònica (amb idCat mòbil o certificat digital) adjuntant la instància anterior.
-
Documentació requerida: Segons les Bases.
-
Documentació associada:
- Bases
- Model de sol·licitud
RESULTATS – Plaça auxiliar administratiu/a – ACTA DEL TRIBUNAL QUALIFICADOR
DECRET NOMENAMENT AUXILIAR ADMINISTRATIVA
Personal laboral – Plaça peó/na
-
Presentació de la sol·licitud: 20 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el DOGC.
-
Categoria: Peó
-
Grup professional: AP
-
Matèries: Peó/peona (funcions específiques a la base 1 de la convocatòria)
-
Presentació de sol·licituds: En paper al registre d’entrada de l’Ajuntament amb la instància que us podeu descarregar clicant AQUÍo per instància genèrica electrònica (amb idCat mòbil o certificat digital) adjuntant la instància anterior.
-
Documentació requerida: Segons les Bases.
-
Documentació associada:
- Bases
- Model de sol·licitud