Us informem d’un curs adreçat a autònoms, empreses i microempreses de la comarca sobre treballar amb certificats digitals i com presentar ofertes a una contractació electrònica pública i fer tràmits amb les administracions locals de la Ribera d’Ebre.

Aquesta formació està organitzada per la Oficina d’Administració Electrònica del Consell Comarcal, situada a la seu del Consell Comarcal espai Telecentre, lloc de referència comarcal en suport en l’administració electrònica a ciutadans i empreses.

 

Inscripcions al Consell Comarcal – 977 401 851 · telecentre@riberaebre.org

 

Beneficis de l’administració electrònica al teu negoci. Presentació d’ofertes als concursos públics

Dates

·         1a convocatòria – 8 i 9 d’octubre de 15 a 17 hores (durada 2 hores per dia, total 4 hores) – 10 persones

·         2a convocatòria – 22 i 23 d’octubre de 15 a 17 hores (durada 2 hores per dia, total 4 hores) – 10 persones

Lloc: Telecentre de la Ribera d’Ebre – Móra d’Ebre (C. Sant Valentí, 31 – al costat de Raimon Fotògraf)

 

Índex de la formació

Dia 1

1.       Certificació digital per a autònoms, empreses i microempreses (1 hora)

2.       Què és l’administració electrònica i com fer tràmits en línia (1 hora)

Dia 2

3.       Conèixer la contractació electrònica pública

o   Conèixer i fer una presentació d’ofertes per via telemàtica (1 hora)

o   Conèixer i fer una presentació d’ofertes per sobre digital (1 hora)